FALLING OUT OF A PERFECT DREAM

huhu, det slog mig att det bara är några veckor kvar till farmen, taggataggatagga! I nuläget ser vi ut att bli ett gäng girls som går ut, jag är så löjligt laddad att jag håller på att explodera. Ska försöka att langa upp mobilen några gånger under kvällen och få någon bild på oss tjejer, är så pisamt dålig på att ta kort då det vankas utgång (vilket kanske är lika bra, eftersom typ 99% av bilder från utekvällar som jag fastnar på är pinsamma). Nu tänkte jag se om min kära syster är vaken, planen är väl att vi ska dreggla över favorit-Nicklas (hehe, våran nya favorithobby) och bara surra skit. Och kanske äta lite chips. Ni vet, sådär som en jäsig lördagkväll ska se ut! Ja, då det inte är galejkväll på farmen, förstås...

imorgon blir det nog en dag i samma tecken, se reprisen av Idol, jäsa lite och sen pysa hemåt, såsa framför One tree hill, Privileged och alla andra gamla klassiker. Undrar om Friday Night Lights är imorgon? Det var ju inte förra veckan? Detta skall undersökas genast!

meh, hittar ju för tusan ingenting på Kanal5s hemsida...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0