HAPPY FRIDAY

då var the tickets uthämtade, äntligen! Gick först till Coop för att hämta ut biljetterna, men där hade dom slut på nånting, så några biljetter kunde inte hämtas ut där, så jag fick sätta igång tankeverksamheten ordentligt och fundera var man annars kunde hitta ett ATG-ombud. Tog en liten chansning och gick till en spelbutik vid gågatan, och visst gick det att hämta ut där! Phew, annars hade jag fått promenera till Ica Kvantum. Inte särskilt långt visserligen, men jag skulle träffa Jenny och så var jag rätt trött och lat. Men det löste sig ju på bästa möjliga sätt. Strosade lite i gallerian, lämnade igen en bok och sen gick jag och väntade på Jenny. Hon kom efter ett tag och vi gick till gallerian igen. Gick ett varv först, för att se var vi skulle fika, men vi bestämde oss för klassikern Opalen till sist. Köpte mig en myrstack och en flarra julmust. 35 kr fick jag betala för kalaset. 35 kr!! Helt vansinnigt! Men det var ändå rätt gott, fast kanske inte så gott att jag hade betalat så mycket. Satt och surrade där ett bra tag. Sen följde jag med henne till Coop, sen gick vi till Parelle där Jenny köpte en mascara innan hon skulle hem. Sen gick jag och handlade lite, sen köpte jag också en mascara. En False lash effect från Max factor blev det. Så den ska invigas imorgon, då det är dags för farmen! Är rätt taggad. Har lite snuva osv, men det ska ändå bli roligt.

ikväll blir det mys framför Idol med lite frukt osv, inget godis så långt ögat når! (okej, om man bortser från AfterEight-asken på vardagsrumsbordet.. men den är snart tom, så det så!)

Las Vegas-tema är det tydligen ikväll! Spännande, kul att dom förnyar litegrann och inte bara kör med samma teman varje år.

Imorgon har jag lite städning på schemat, ska dammsuga litegrann. Sen ska jag pimpa ett kuvert (det som kommer innehålla Kalles hockeybiljett, hehe... jag slår på stort. Hur resultatet blir kanske jag visar någon dag)

nu ska jag kika på Nicklas blogg, tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0