attans ban

åååååh, jag såg att idolernas bloggar är uppe nu, WOHO! Jösses, vilken idolnörd jag är, men det är så himla spännande. Och intressant att läsa deras bloggar. Ska strax gå och lägga mig, är trött som en gnu och dessutom fryser jag, mitt högra (notera att det bara är det högra benet) skakar lite sådär lagomt mycket. Är lite smånervös inför historiaprovet imorgon. Har hört att det inte var så svårt, så det ska nog inte vara några större problem. Hoppas jag. Pratade om matchen på vägen hem från stad, vi tippade på en jämn match, med 3-2 eller 4-3 som resultat, eventuellt att matchen avgörs i förlängning. Slutresultatet? 4-3. Vet dock inte om matchen avgjordes efter sudden. Fan, jag borde ha satsat pengar på dagens match!

Insåg typ igår att höstens schema är helt attans bananer full-packat. Helt sjukt galet. Vanligtvis är det på våren man har allt som man kan tänkas ha, men omväxling förnöjer, brukar man ju säga... Bara nu under hösten ska vi medverka i konserten Operettpärlor (vi ska alltså inte enbart lära oss 5 låtar med löjligt krångliga nothäften, språket vi ska yla på är dessutom tyska. Skjut mig), ha ett luciatåg (typ tradition att de elever i årskurs 3 som läser kör b har ett luciatåg), fixa julshowen OCH dessutom så råkar vårat projektarbete halka in precis under denna tidpunkt. Behöver jag ens nämna att studenten känns vääääldigt avlägsen just nu? Men, väldigt efterlängtad.

imorgon blir det att sova borta, hoho. Okej, visserligen bara typ 3 hus nedåt gatan, men ändå. Spännande, på något vis. Även om jag sovit där typ 100 gånger förut. Tippar att det blir idolmys imorgon kväll, är rätt taggad, faktiskt. Måste ju sitta och heja på mina favoriter. Vilka i Idol hejar ni på?

nej, nu börjar ögonen bli tunga som bly, dags att pallra sig till sängen!

puss&godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0