ONLYBYTHENIGHT

godmorgon på er, kottar! :) lyckades med konststycket att faktiskt vakna i tid men att missa typ 3 bussar på raken... Men nu är jag här iallafall. Inte på lektion, visserligen (vågar inte gå in). Men, jag är inom skolans väggar iallafall, högst närvarande. Fördriver lite tid med att titta på lite idolklipp, hehe. Ikväll smäller det ju, första veckofinalen! Givetvis är Nicklas min favorit inför kvällen, men Erik och Tove kommer inte långt därefter. Måste nog ringa Amanda ikväll, diskutera våran lilla crush osv. Imorgon blir det skolaskolaskola heeela långa dagen. Kör från 10.00 till 16.00. Lite drygt, men det ska nog bli kul ändå. Får se till att vila upp mig ordentligt ikväll, inte anstränga rösten så överdrivet mycket. Sen så kaaanske jag hänger med Bea och Gabriella ut på bränna. Det lät kul iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0