*

åh, just det... tror jag glömde att nämna att Luleå tog hem segern i bortamötet mot Timrå igår. Och vem blev gårdagens poängkung då? Mats Lavander, som gjorde lagets alla tre mål - under en och samma period. Hatten av, och den segern satt så himla fint! Hoppas, hoppas, hoppas att det blir ett liknande avslut - fast med typ 3 gånger så många mål (från Luleås sida då) nästa gång jag ska på match. Är vansinnigt taggad, kommer bli grymt! Och nu är allt fixat: biljetterna är hämtade och jag har till och med fixat mat! Insåg att man lär vara rätt hungrig efter att ha gått i skola från 08.20-17.00, och alltså ska överleva på skollunchen tills man kommer hem där mellan 21-22tiden. Inte helt okej alltså.. så jag tog ett snack med min kära moder, och det var nemos problemos, vi får oss mat på plats i Coop. Underbart.

för övrigt stör jag mig på att Laila Bagge i Idol alltid "håller med Anders" eller "håller med Andreas".

nu ska jag återgå till idol.
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0