HAPPINESS

woho! Jag är helt galet bananas glad alltså! Inte nog med att det är hockeydags idag, luleå-färjestad så blev dessutom Erik och Niklas finalister i idol igår. Jag skämtar inte, jag skrek då Niklas ropades upp som finalist. Eller skrek, det blev mest bara ett högt läte som råkade lämna min mun, skulle inte direkt kalla det för skrik. Blev iallafall riktigt glad, han förtjänade verkligen det, enligt mig. Förutom Idol hann jag även se lite hockey, NHL-premiären mellan St Louis Blues och Detroit Red Wings. Såg inte matchen i ett helt svep, utan det blev en hel del zappande mellan 6an och 4an, en fight som 4an för det mesta vann, och det var snabba vändningar vill jag lova! Som Kalle sade: "det märks att det inte är elitserien". Sant, så sant. Men det var en bra match, som jag hoppas att Rödvingarna vann. Först så ledde St Louis med 1-0, sen reducerade Detroit till 1-1 och sen tog dom ledningen med 3-1 och sen då jag kollade med Kalle så ledde tydligen St Louis. Snabba vändningar, som sagt.

har dessutom en liten, hehe, överraskning åt Kalle, som ska med på hockeyn idag. Är spänd att se hans min, hahaha.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0