HUM-DI-DUM

hoho, nu har jag städat och donat, så det kändes som ett alldeles utmärkt läge att ta en paus. Har dammtorkat, dammsugit och gjort fint. Känner mig rätt nöjd med mitt dagsverk. Ska sen langa hit min gitarr och plinka lite, så att jag kanske lär mig mig min läxa. Måste lyssna in mig på sångläxan också, så att den sitter till imorgon. Fast jag får se hur mycket sjungande det blir, har världens slemklump i halsen (jag vet att ni ville veta det. Egentligen) och den vill inte riktigt försvinna. Någon som har några effektiva tips? Vet inte om frätande syra känns som ett alternativ i nuläget...

ikväll är det iallafall tv-kvällarnas tv-kväll, woho! Ska bunkra upp med något som kan lindra halsen litegrann, peta glasögonen upp på näsan och gosa järnet framför One tree hill, Gossip girl & Vem kan slå Filip och Fredrik. Kalaskväll, med andra ord!

imorgon är det äntligen skola! Okej, nu måste ni väl tro att jag slagit huvudet i något hårt, men efter 5 dagar här hemma blir man lite småless och rastlös, så att återvända till skolan och mina bebisar känns alldeles utmärkt. Har till och med pysslat ihop en "comeback"-outfit, haha. Tänkte svira på mig ett par svarta jeans med hög midja från Cheap Monday, en blå/vit-randig tröja från Gina Tricot (gammal som gatan, men den funkar än!) svarta, högklackade boots och antingen en slarvig hästsvans eller lite rockigt rufs och så rött läppstift på det, kanon! Det gäller att återvända med stil, ni vet.

nu ska jag försöka kirra Spotify till denna dator!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0