I AM THE MAN ON THE SIDE

har precis kastat (okej, ta det inte alltför bokstavligt..) i mig en dammsugare. Glömmer ständigt bort hur goda dom är. Tur att jag åt en nu då, för att påminna mig... Det vore ju en skam att glömma hur goda dom är. Ska strax slänga mig ner i soffan och se SOS Gute med kottarna här, sen vet jag inte riktigt vad som händer därefter. Bestämde mig för att stanna hemma imorgon också, känns väldigt onödigt att återgå till vardagen - även om jag gärna hade velat göra det - för snabbt, man anstränger sig lite och, vips!, så är man sjuk. Igen. Tillbaka på ruta ett. Så jag tar mig en extra vilodag, helt enkelt. Jag kan inte hålla mig, jag måste försöka luska reda på vilka låtar idolisarna ska framföra imorgon. Såg på fejjan att Emil hade skrivit att dom var på konserten nu.. buhu, jag vill ocksååååå. Är lite (ja, bara lite) avis. Mest på att de får åka buss till luleå tillsammans, det brukar vara det allra roligaste med såna där skolgrejer.

nu ska jag kirra min nya favoritlåt, Lenny/Man on the side med John Mayer (finns på live-DVDn Any given thursday) som jag gått och nynnat på hela dagen.

puss, hej & godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0