I HOPE IT WILL BE OVER SOON

KÄRLEKSBEKYMMER. Jag är säker att vi alla har drabbats av det någon gång i livet. För min egen del är det väl typ 100000000000000000e gången nu, så jag börjar bli rätt van. Det som jag går och grubblar över just nu hamnar väl någonstans på topp 5 över de värsta, skulle jag tro. Det som hänt, i stort sett, är väl att jag gått och fåt lite känslor för en utav mina bästa vänner (nämner inga namn). "Nämen så roligt! Go for it!" kanske ni tänker just nu, men riktigt så enkelt är det ju inte, tyvärr. För det första är jag feg för tjugo, så bara att våga är ju ett rätt stort problem. Och sen le grande problemo: är det verkligen värt det? Har känt honom i så pass många år att jag inte ens vet om det är värt att riskera det? Skulle faktiskt hellre se att jag kommer över denna crush än att jag förlorar en nära vän. The greatest act of love is sacrifice sägs det ju. Jag hoppas att det är sant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0