I SAID: BRRRR, IT'S COLD IN HERE!

huja, vintern närmar sig med stormsteg. I söndags då jag satt på bussen och tittade ut genom fönstret så möttes mina ögon av snö. Snö. Den fjärde oktober. Bananas. Och kylan har börjat ta ett stadigt grepp nu också, i morse hade vi 6 minusgrader. Längtar tills jag får börja använda min nya vinterjacka, men samtidigt vill jag inte ta fram den för tidigt så att jag vänjer mig vid den och då det väl är 30 minus så lär jag ju frysa fast. Måste dessutom hitta mig ett par vantar, fickorna funkar bara under en begränsad tidsperiod, har jag upptäckt. Tycker redan att det är liiiite för kallt för mina små händer (eller tassar, som Sara säkert skulle uttrycka det). Fick frågan om jag ville jobba på hockeyn på torsdag. Hade varit riktigt roligt, känns som att jag vill (och faktiskt försöker) se så många matcher som möjligt, har redan varit på 2 stycken, och förhoppningsvis blir det fler framöver. Längtar lite extra till skellefteåmatcherna, som vanligt, mycket spänning och dramatik, precis som jag vill ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0