I'M UNDER PRESSURE

hmm, historiaplugg skulle göras, och vad gör jag istället? Hamnade på Nicklas Hockers blogg (där det för övrigt bjöds på en kalasbra bluesvariant av Rihannas Umbrella) och spelade kungen. Kan ju dock kompensera med att skriva en riktig kick-assuppsats. Hehe, eller?

Håller på att gå igenom min garderob i huvudet, försöker komma på om jag har något leopardmönstrat eller zebrarandigt. Kan inte komma på att jag har något sådant i min ägo... Ändamålet är ett Spice Girls-uppträdande som jag ska göra till våren tillsammans med ett gäng superhärliga tjejer; Sara P, Sara S, Vanessa, Helena, Erica, Sofia och Fanny, som för övrigt är gruppens senaste tillskott. Är riktigt taggad, det kommer bli tokgrymt! Vem jag ska vara får ni lista ut själva, hehe.

Just nu sitter jag och dunkar min älskade spotifyplaylist (just nu spelas den gamla favoriten Best of you med grymma Foo Fighters), ska strax sätta igång (på riktigt) med mitt historiaarbete och sen hoppas jag att det blir middag inom en snar framtid, är grymt hungrig!

Sen ikväll ska jag ta och plugga lite mer NK (måste verkligen lära mig det här nu!) och sen ta det lugnt framför Ugly Betty och Desperate Housewives, känns som att jag förtjänar det.

Imorgon kanske syrran kommer hit på eftermiddagen, så vi ska nog ses. Var, hur och när har jag ingen aning om, men det löser sig säkert finfint! Kan mycket väl bli så att vi bara sitter i soffan på skolan och tar det piano, men man kan aldrig vara helt säker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0