LOVE'S LOOKING GOOD ON YOU

meh, jag saknar mina vänner. Hell, jag saknar skolan. Nu får jag väl världens nördstämpel, men då man legat hemma i 3 av 5 skoldagar så är det ungefär vad som händer med en, man blir helt galen, helt bananas. Förhoppningsvis har jag kanske återgått till mitt normala jag (inte för att det finns någon del med mig som faktiskt är normal) före måndag. Eller kanske inte, vem vet? Jag kanske är fast så här för alltid.

Känner just nu ett oerhört sug att skriva... Alltså, inte skriva i bloggen, men bara skriva. Vad jag nu kommer skriva vet jag inte, känner bara ett sug att göra det. Så, jag ska nog göra just det. Skriva några rader.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0