SAY WHAT YOU NEED TO SAY

sitter och grubblar (ovanligt?), dock inte över en massa kärleksbekymmer (OVANLIGT) utan om jag ska beställa Battle studies eller ej. Är grymt sugen, men det kanske är lika bra att avvakta och önska sig i julklapp? Frågan är ju då: kommer den finnas på Åhléns här uppe? Dom är ju inte direkt kända för sitt breda utbud, om man säger så. Hmmm, ska fundera vidare, kanske leta fram lite glögg och mysa. Sen så kaaaanske jag krafsar fram symaskinen ikväll. Och det inom kort, i såna fall, har inte direkt tänkt att sitta uppe hela natten och sy. Nu ska jag fortsätta vänta på one tree hill (det går ju så seeeeeegt!) och kanske göra om lite i min bloggdesign. LATER DUDES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0