SAY WHAT YOU NEED TO SAY

så där ja, nu har jag fått i mig lite käk, skönt. Ladda batterierna och sådär. Ska snart och handla och sen ska jag bara proppa in några låtar i mp3n och sen sätta mig i soffan med NK-boken. Kul kväll! Fast, jag ska väl inte klaga, har ju trots allt valt det själv... nej, nu ska jag försöka vara positiv och verkligen kämpa med NKn (och resten av skolan, såklart) och bara jobba på. Det ska gå. Jag ska klara det här har jag bestämt mig för.

sen måste jag ta itu med en del annat också. Kikade i boken som jag hade lånat till historian, för att kunna skriva den där uppsatsen. Och vad får jag se? I all min hast har jag bara tagit för givet att "efter kriget - innan freden" handlade om tiden efter andra världskriget, då det i själva verket handlade om 70/80-talet. Kul. Måste komma ihåg att ta med den imorgon och byta till något annat. Kanske tar en runda till stadsbiblioteket och ber om hjälp där också. Svenskaboken och lite införarbete inför NA-proven måste jag också ta itu med. Var tog min fritid vägen? Och i och med projektarbete, julshow PLUS en massa annat lär jag ju inte direkt få det mindre späckat i kalendern. Har då några smågrejer att se fram emot just nu:
- LOV
- ev. hockeymatch den 16e November. Hoppas bara att Kalle är sugen. Amanda är ju säkert på, och så lär man ju träffa en hel del annat folk, men det är alltid roligare med lite sällskap! Eh ja, sällskap som är lite utöver det vanliga alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0