SOCKERBARN

saknar denna unge litegrann... hoppas jag får möjligheten att pallra mig till piteå i helgen så jag kan hänga lite med favorittjejen. Tippar att det blir mycket skratt, bus och snack, i vanlig ordning. Har kvar ett brev som hon skrev åt mig efter att vi hade bråkat för sisådär 4-5 år sedan, det sitter nu uppe på min vägg, inramat och fint. Kommer aldrig slänga bort det. Även om jag inte minns varför vi bråkade så är det en utav de viktigaste sakerna jag har i mitt rum, det betyder så otroligt mycket. Sedan har vi ju våra obligatoriska "svullkvällar", då vi inhandlar en massa gott och sitter inne på vårat rum, lyssnar på musik och surrar, världens bästa tradition! Man får äta en massa gott och prata av sig, helt perfekt. Dessutom har vi samma dåliga humor, vilket jag antar får ses som ett litet släktdrag.


den viktigaste av dom alla<3


just nu håller jag och Sara på att planera lite inför farmen, jag längtar! Det kommer bli så tjofaderittangrymt, eller det är då det jag hoppas på, iallafall.

snart ska jag ta och se My sister's keeper och sen duka och skära grönsaker till middagen. TJING


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0