TAMBOURINE

tralalaa, funderar på att se något OTH- eller Gossip-avsnitt. Ska jag? Ska jag inte? Annars är jag sugen på en glass, fryser lite grann (go figure) och lyssnar på Queen. Rätt bra, med tanke på omständigheterna. Ska strax dra lite lakan, måste ju göra lite nytta, tänkte jag. Fast jag har faktiskt strykit lite tvätt, gått ut med hunden, plockat ur diskmaskinen, så riktigt på latsidan har jag väl inte legat, om jag får säga det själv. Saknar min klass - speciellt vissa av dom - litegrann. Okej, det var bara 2 dagar sen jag såg alla sist, men ändå. Jag avskyr att vara hemma och vara sjuk, men måste man så måste man, liksom. Vill ju inte komma till skolan och smitta ner alla. Och sen om man inte ens har ork att laga mat åt sig själv så är det väl ett ganska tydligt tecken?

Kikade igenom mina Spotify-playlists tidigare idag och började småflina för mig själv... av 463 (japp, jag har räknat) så är det inte ens 100 spår där tjejer är inblandade. Jag är väldigt kräsen vad det gäller tjejer som pysslar med musik. Jag vet inte varför, men jag lyckas aldrig hitta någon tjej som får mig att tappa hakan, någon med det. Desto enklare är det för mig att hitta killar som lyckas med den bedriften... Å andra sidan så är det inte så svårt att hitta en musikkille som faller mig i smaken, allt som behövs är en gitarr. Och en kille som kan spela på den, förstås. Och så får han gärna sjunga också, med en egen, gärna lite raspig, röst. Mmmmh, I'm in heaven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0