THRILLER

jösses, vilket glöggsug jag har just nu! Verkar som att jag har hittat en liten hang-up. Men det är ju så gott! Sitter och funderar vilket datum vi skulle se film med klassen. Funderar på att investera i en flaska och värma på plats. Kan inte tänka mig en bättre filmkvällsdryck just nu, gott och mysigt, liksom. Och det känns betydligt nyttigare än både läsk och o'boy, även om jag har mina tvivel om det verkligen är det. Men skitsamma, det är ju inte så att jag dricker glögg varje dag! (de senaste två dagarna är väl ett undantag då) lär ju vara less sådär lagomt efter jul, så det är troligtvis bara en tillfällig hang-up. Herregud, jag kan inte fatta att jag precis tillägnat ett helt inlägg - i stort sett - åt glögg. Ska slänga iväg ett facebook-mejl till Sara (bruden är ju inte online på msn) och höra angående en sushi-middag. Vi pratade om det tidigare, och nu är jag supersugen på att sätta den planen i verket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0