WHERE IS THE LOVE?

rätt skönt att faktiskt ha vaknat före tolv för en gångs skull. Vaknade av att morfar stod i duschen, men jag låg kvar ett tag och drog mig. Ska ta och lägga in lite ny musik i mobilen, sen ska jag tvätta håret, leta fram en sax och klippa min lugg. Japp, nu har jag bestämt mig: lugg it is! Sen vet jag inte vad jag ska hitta på riktigt. Lutar åt att se ytterligare ett One tree hill-avsnitt. Då har jag sett alla avsnitt som visats hittills av säsong 7. Ska också gräva fram symaskinen och fixa och dona med en kjol jag köpte på second hand i somras då jag var nere i malmö. Mönstret och färgerna är helt underbart, men längden? Not so much. Slutar någonstans på vaden om jag har den i midjan = riktig tantlängd. Den går visserligen att ha som klänning. Om man nu tycker att andas är ett privilegium som kan prioriteras bort, vill säga. Man ser sådär härligt ihoptryckt ut, som en bit kassler, ungefär. Men detta skall alltså åtgärdas, och planerna är åtminstone att korta av den och sy in den, sen så kanske jag syr hängslen också. Så det är väl mina planer för dagen i sin helhet.

och nyss har jag hittat en ny blogg som jag lär kika på under dagen; Andreas stil på Veckorevyn.com. Har ju, som ni kanske vet, letat efter en manlig bloggare ett bra tag nu, och Andreas ser helt klart ut som en mycket lovande kandidat. Fortsättning följer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0