YOU KNOW I'M NO GOOD

nu har jag varit duktig och pluggat NK, gjort lite laborationer. Rätt spännande saker det där, faktiskt! Nu håller jag på med sångläxan, men det kan ju för tusan inte vara samma tonart det här... jäkla skit. Måste ta en liten plink på pianot någon dag. Eller så frågar jag Anette, vilket känns lite mer smidigt, hon som ändå kan spela piano, till skillnad från en annan jag känner.

resten av kvällen kommer jag nog sitta med näsan djupt sjunken i NK-boken, cool tjej alltså. Kan ju dessutom hända att jag har hunnit slänga in en ny låt eller två i mp3-spelaren.

för övrigt så ringde min syster tidigare idag. Det är kanske så att mormor och morfar åker bort till helgen (vi vet inte helt säkert, har bara hört talas om det) och i såna fall hade vi tänkt att flirta lite med mamma om vi hade kunnat få vara själva i huset en natt eller två. Det känns ju inte sådär jättetroligt direkt, men det hade varit trevligt iallafall! Kan tänka mig (med erfarenhet från i somras) att det lär bli en hel del skrik, bus och svammel. Som det alltid brukar bli då vi har huset för oss själva. Av någon konstig anledning. Hus ute på landet ska ju utnyttjas till fullo! Om det då innebär att man springer runt i huset och skriker som en stucken gris så får det väl vara så, right?

Vi har gjort lite planering inför julshowen, gud vad jag är taggad! Kommer bli så himla bra. Våran klass agerar faktiskt väldigt bra under stress, även om stressen inte alltid är nödvändig. Kan bara blicka tillbaka på en grym infokonsert för ungefär ett år sedan och en underbart fantastisk musikal i våras. Så med facit i hand kan jag ju säga att vi presterar väldigt väl i pressade situationer (obeservera att detta endast gäller i musiksammanhang, annars är vi uppskjutarna no. 1). Tror det kommer bli en riktigt bra show med mycket fyndiga skämt och humor! Kan hända att det förekommer en del intern humor, men det blir nog superbra ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0