YOU KNOW THAT I COULD USE SOMEBODY

sitter och nosar runt lite på YouTube, och hittar en drös covers av Kings of Leons superlåt Use somebody. Kul att höra andra göra sina egna tolkningar av låten. Här är några jag hittade:

paramore
även mina gamla favoriter ger sig på låten, intressant! Och slutresultatet blir ju bra, såklart

pixie lott
bästa versionen jag hört på länge!

meh, ids (hur norrländsk är inte jag?!) inte leta fram några fler, men jag vet att Tyler Hilton gjort en grym pianoversion! Så den borde ni minsann spana in.

nu ska jag leta fram lite käk, kanske våldgästa min syster som säkert sover fortfarande, till skillnad från vissa utav oss som vaknade typ sju. lucky sucker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0