KISSYOUGOODNIGHT

är äntligen hemma efter helgens bravader. Missade alla bra program idag, bummer. Och inte hinner jag se reprisen av Privileged imorgon, för då är jag minsann i skolan. Och på lördag missar jag Friday Night Lights, då det går i repris, för då är jag på hockey. Eller vänta! Det är jag ju inte alls! Matchen börjar fyra, och FNL är typ halv två eller något. PERFEKT! Har för övrigt nästa helgs planer i ett litet nötskal; fredagen ska vi powernappa järnet, sen blir det ut och fota all night long, sen deg lördagen, hockey på eftermiddagen och sen tänkte vi ta ett glas vin och se film! Huja, låter som en medelålders kvinna då jag säger sådär! Om jag säger att vi ska blanda ut vinet med fruktsoda och att vi ska se Kenny Starfighter, sänker det min medelålder då?! Men men, det blir nog en kick-ass helg, skulle jag tro. Det brukar dom i regel bli i sällskap med min kära syster, så jag är inte alls orolig. Imorgon har jag inga särskilda planer, förutom skolan, förstås. Börjar dagen - och veckan - med historia (BLÄBLÄBLÄ), sen ensemble, lunch, till Fria Emilia och träffa barnen - dagens höjdpunkt! - och sen samhälls och kultur- och idéhistoria. Känns som en rätt crap-dålig dag, förutom några få ljusglimtar. Men det blir nog en rätt bra dag ändå, med mina kära mates som sällskap brukar det bli riktigt bra i slutändan. Nu ska jag borsta tänderna och tvätta bort sminket, sen tänkte jag dra mig mot sängen!

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0