BESVIKELSE

blev en helkväll igår som innehöll god mat, idol, psykologiplugg och svenska hollywoodfruar. Är såååå besviken att min favorit - Niklas Hocker - inte gick vidare igår, han har varit en stor favorit ända sedan hans första audition.

Ikväll blir det ännu mer Idoltittande, men inget psykologiplugg, hehe. Är för övrigt mucho nöjd över Luleås 2-0seger igår mot linköping, satte en fin guldkant på en i övrigt grym kväll. Dock så verkar den här jäkla förkylningen som har legat undercover och lurat i typ en månad ha brutit ut slutligen, STORT MINUS. Eller ja, att bli av med den är ju rätt okej, men timingen är vansinnigt värdelös, dessvärre. Nu ska jag leta upp mina wallmansmates och försöka kurera mig på bästa sätt. Och leta fram mitt läpsyl. Mina läppar svider. För övrigt så undrar jag varför det heter lypsyl och inte läpsyl? Lypsyl låter ju bara korkat.

Men först, before I leave...


I think I'm in love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0