*

satt och gick igenom mina gamla cd-skivor tidigare ikväll, oboy, jag säger bara: MINNEN. Bleeding love. Layla. Waiting on the world to change. Zombie. Miss you miss Belinda. At the hop. Samson. Sexyback. Allt bara - swoooosch! - kommer tillbaka, like a cannonball. Men det är som fint, att ta en liten tripp nedför memory lane. Kul att skratta åt alla tokigheter man gjort under sina 18,5 levnadsår. På tal om minne och allt sånt där, så måste jag och ringa govännen Mathias imorgon, det var alldeles för längesen sist! Är sugen på att dra mig till luleå någon helg/dag och hänga med grabben, måste ju fira vårat 12-årsjubileum, för faån. En liten kram är ju fint, men inte bra nog, liksom, nej, jag har storslagna planer; Lejonkungen - alternativt Kejsarens nya stil (barndomsgrej 1), potatisbullar (barndomsgrej 2) & en stor laddning Ben & Jerry's. DET kombinerat med en hög dos skratt och flams låter som ett perfekt sätt att fira, tycker jag!

nej, nu ska jag förflytta mig härifrån, rumpan är sedan länge djupt sovande och börjar göra lite ont, faktiskt. Sedan att ögonlocken känns som tjocka, tunga klumpar är väl också ett varningstecken.

godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0