HAPPINESS

ah, allt är så himla bra just nu! Världens mest bästa vänner, skolan känns helt kanon, studenten är on it's way och... Ja, allt är bara sjukt bra, helt enkelt. Gissningsvis lär det bli en hel del brudhäng i höst, ett helt klart välkommet tillskott i tillvaron! Tjejhäng är det nya svarta, typ. Så jäkla skönt, prata om allt mellan himmel och gjord, frossa i en massa godis och kanske till och med dansa en liten sväng. Allt kan hända. Nej, nu jäklar måste jag ta tag i detta med tjejhäng, alltså. Och, som att detta inte var nog, så har vi dessutom en halvt inplanerad festkväll att se fram emot. I like it! Visserligen är det nästan 2 månader kvar tills dess, men ändå. Den 31a Oktober är det galejkväll på farmen (typ ett stenkast från mig), och förhoppningsvis har jag, med lite hjälp av tjejerna förstås, lyckats dra ihop en tjejkväll med förfest, ditfärd tillsammans och, såklart, en sjuhelsikes massa dans. Hur underbart låter inte det?! Ah, I like the sound of that. Blev ju en tjejkväll förra helgen, även om vi var några huvuden kort, förstås. Då var det jag, Bea, Josse och Emma som gjorde stan osäker, och det blev en hel del skratt och surr, helt underbart. En sån där skön avstickare i vardagen, liksom. Förhoppningsvis blir vi några fler nästa gång, men jag nöjer mig med det mesta. Typ.

åh, på tal om underbart, idag vaknade jag av doften av nybakat bröd. Det, kära vänner, är äkta kärlek. Riktigt underbart.

nu tänkte jag fortsätta kika på konserten som visas på SVT1 med Robert Plant och Alison Krauss, fint.

Kommentarer
Postat av: SaraP

Ja nog ska vi dra på Farmen allt! :D

Vi får börja kolla av redan nu så folk inte bokar in saker i stället för att hänga med oss :)

2009-09-06 @ 16:13:18
URL: http://sarapohjanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0