it burns like me for you

har precis sett årets första hockeymatch, känns bra, även om det inte var Luleå som spelade, utan Färjestad-Skellefteå. Skönt att det har kickat igång, har längtat hela sommaren.

Mötet med kidsen på Fria Emilia gick superbra, alla verkade jättegulliga och snälla, så jag ser fram emot att sparka igång det senare i höst!

tänkte lägga mig och plugga lite psykologi en stund, sen kanske se Roast på Berns om jag orkar, annars läser jag bara lite innan det är dags att knoppa in. Imorgon börjar jag dagen med psykologi, sen Wallmans, Arbetsmiljö och säkerhet och till sist samhälls, sen ska jag hem och baka cheesecake, fint!

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0