MONDAY

nu har jag fixat mig en vinterjacka, äntligen! Det blev en röd goding, en dunjacka från Everest, varm och mysig! Dessutom var den inte så farligt dyr heller, en tusenlapp, vilket inte kändes så hemskt för en vinterjacka. Provade dessutom Fanta Citron, muuuuuuums säger jag bara! Håller tummarna att den finns i skolfiket, kommer bli ett populärt alternativ iallafall om den gör det, vill jag lova.

Imorgon har jag skola från 08.20 till 15.30, en relativt lugn dag ändå, trots allt. Har ju dessutom mjukstartat, slutade efter lunch idag, sköööönt! Sedan blir det surströmmingsmiddag och en degkväll framför idol, mys.

nu tänkte jag fixa lite ensembleprylar, sen ska jag lägga mig och lyssna på Breaking dawn, så vansinnigt spännande, ni anar inte! Börjar bli riktigt taggad inför New moon-premiären.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0