nothing, nobody

var in på DinSko då vi var i skellefteå tidigare. Såg ett par skor som jag kärade ner mig totalt i. Helt underbara. Nej, helt vansinnigt snygga. Skulle kunna vara de ultimata studentenskorna. Kanske. Är iallafall väldigt sugen att investera i snyggingarna. De blir gissningsvis ett par trogna följeslagare på höstens och vinterns alla partyn och galej.

Funderar förresten på att färga mitt hår brunt. Vilket jag tror jag nämnde igår. Inte mörkbrunt, utan en relativt ljusbrun färg. Det är inte lika kul att vara blond har jag kommit fram till. Trivs så väldigt bra som brunett. Det är ett mysterium som jag ska lösa inom kort, hade jag tänkt. Vad tycker ni; ska jag stanna som blondin eller gå över till "the dark side"?

nu tänkte vi sladda in till stan och köpa lite gott, LATER TANTER&FARBRÖDER!

PS. Magnus Tingsek är förjävla underbar. Så, nu vet ni det. Leta upp skånepågen på Spotify nununu. Jag lovar, inga besvikna face kommer att uppstå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0