43

AAAAH, det är bara 43 dagar kvar!! G-A-L-E-T! Och att jag längtar är väl ganska uppenbart? Men alltså, nyss var det ju typ 70 dagar kvar?! Vad händer med tiden, liksom. Och helgen därpå, 5 Juni närmare bestämt, så är det ju dags för balen och fredagen efter det så är det STUDENTEN. Och efter det är man... Arbetslös. Kul. Förhoppningsvis ska väl den situationen bli omhändertagen ganska omgående, men man kan ju aldrig vara helt säker, speciellt inte i dagens läge, finns ju dessvärre inte så många jobb. Och särskilt inte för mig, som varken har bil eller körkort. Vilket i längden blir en ond cirkel, eftersom jag jobbar ju för att kunna ta körkort, samtidigt som de flesta jobben kräver att man har körkort. Knepigt det där, ska ni veta!

nu lyssnar jag litegrann på Tingsek och undersöker lite om kvällens TV-tablå, hoppas på något bra, annars slår jag nog igång OC, har inte sett tredje säsongen på typ ett halvår, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0