A SIMPLE LITTLE KIND OF FREE

Goddagens! Sitter och lyssnar på Another kind of green (favorit!) och försöker övertala min syster att pallra sig hit. Eller åtminstone försöka lösa det så att vi hinner träffas nu under lovet. Och det ser ut som att jag får min vilja igenom, hehe. Annars har jag hunnit göra lite plans med en gammal lågstadiekompis, gött! Eller planer och planer. Tanken är väl att jag ska höra av mig då jag åker till luleå. Men iallafall. Och så har jag blivit vän med en utav mina bästa vänner från slutet av lågstadiet och typ hela mellanstadiet och början av högstadiet. Sen gick det utför, om man säger så. Vet dock inte varför.

Nu sitter jag och väntar på att någon ska få tummen ur rumpan och börja elda litegrann, jag hade tänkt duscha alldeles nyss, men vattnet var iskallt, så den duschen får vänta tills varmvattnet har återvänt. Påminn mig att då jag flyttar till ett eget hus att jag ska ha varmvatten som man inte behöver elda fram.

För övrigt gör mina framtänder ont... Gissar ju att det beror på tandställningen, men ändå, den enda närkontakt framtänderna har med tandställningen är ståltråden som ligger precis bakom men annars fattar jag nadaaa. Nåväl, jag får väl fråga imorgon, då jag ska dit typ mitt i natten (ja, 07:50 då man har lov får klassas som mitt i natten).

nu ska jag leta fram något att äta och hålla tummarna att jag får duscha så jag slipper se ut som en fågelskrämma, systern min vill tydligen gå på stan. Inte mig emot dock, behöver se lite civilisation.

åh, jag vill ocksåå se Remember me! Alla - okej, åtminstone alla tjejer - har då tyckt att den är bra, så vitt jag vet. Verkar vara en riktigt jag:ig film iallafall. Måste undersökas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0