AHHHH, VAD JAG LÄNGTAR!

hittade denna video på YouTube, och jösses vad jag längtar! Kan ju tänka mig att det blir en utav årets höjdpunkter, mycket möjligt att det kvalificerar in bland livets höjdpunkter. Å andra sidan har jag ju bara hunnit med 19 levnadsår, så än finns det ju gott om utrymme på den fronten. Fast okej, Thailand var helt klart en stor höjdpunkt! Underbart så det finns inte ord. Hoppas jag kan återvända dit i framtiden. Drömmen hade ju varit att bosätta sig där typ hela vintern, typ jobba och bara må gott, leva livet, och sen återvända hem på sommaren igen. Hur underbart hade inte det varit? Nåja, drömma går ju alltid. Mina framtidsplaner ser iallafall ut som så att jag tänkt försöka jobba nu ett tag, lite mer än ett år typ, ta körkort och såna nyttigheter, sen söka in till Sjukgymnastutbildningen i antingen Göteborg eller Lund (eller ja, spelar egentligen ingen roll var, bara det är söderut och utanför norrbotten, haha).

ska strax gosa ner mig i sängen med en bra bok och lite fina låtar, det blir nog kalas! Imorgon ska jag nog på stan en sväng med Bea, ska prova en klänning och lämna mitt CV, hoppas detta går vägen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0