DET ÄR VÅR

det är väl ingen direkt hemlighet att jag älskar att göra playlists i spotify? Jaaa, såklart har jag gjort en ny, det är ju VÅR. Älskar att må så här, man känner sig nästan odödlig, ingenting kan typ gå fel. Underbar känsla. Är på kanonhumör mest hela tiden och... Ja, det är bara sjukt bra, helt enkelt! Hoppas att det håller i sig ett tag framåt, gillar verkligen detta. Tvåhundra klockrena poäng, liksom. Men ja, nog snackat om mitt superhumör, nu vill jag bjuda på en ännu halvfärdig playlist med några låtar som känns lite sådär våriga och bra. Speechless med Lady Gaga är galet bra, ska ni veta. Gåshuden sitter som en smäck. Hey, soul sister med Train är en annan finis. Men nej, mer än så avslöjar jag inte, kika här istället! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0