HEY, SOUL SISTER

hepp, då var denna vecka i princip över! Imorgon har jag bara kultur- och idéhistoria och sen svenska, där jag ska göra en redovisning om diabetes. Intressant... Sen ska jag bara handla litegrann innan jag beger mig hem, fixar mig litegrann innan jag åker till Sara för födelsedagsfirande med gänget, åh vad jag har sett fram emot det, måste ju verkligen passa på att umgås med finisarna då man fortfarande kan! Annars blir det bara att jäsa hela helgen lång, inte mig emot. Måste ju spara mig litegrann till nästa helg, då jag och brudarna åker till Luleå och festar litegranna sådär på valborgs, ska bli grymt kul!

Köpte mig en dödligt snygg tröja idag på Lindex. Svart, dömjuk med "ränder" i vanligt tyg och spets. Inbillar mig att den luktar gott också, men det är nog bara för att den är ny och jag är helt kär. Vansinnigt fin, helt enkelt. Något utöver det vanliga. Kommer förmodligen att bo i den hela våren, om jag känner mig själv rätt. Funkar till det mesta; jeans, tights, jeansshorts. Blir nog alldeles kalas, ska ni veta!

Nej, nu ska jag smörja in min onda hand och sen gå och lägga mig, godnatt på er! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0