I WANNA SCREAM AT THE TOP OF MY LUNGS

hola guapas! Hepp, det blev ingen vinst för moi idag... Fast jag fick ju mig en bit cheesecake (den sista biten, buhu!), så det jämnar ut sig ändå. Insåg nyss hur mycket jag saknar min mp3-spelare.. Eller rättare sagt, jag saknar ett par hörlurar. Vilket för mig till junkyard.se, sitter och kikar på några finisar. Problemet är väl bara att man måste hosta upp sisådär fem hundralappar och uppåt, vilket är några hundralappar för mycket. Drömmen är ett par riktigt tjejiga, i typ rosa eller lila. En ny mp3-spelare hade ju inte heller skadat, min har sett sina glorydays, om man säger så. Plus att den allt oftare gör lite som den själv vill, istället för att lyda mig. Så en ny finis hade varit trevligt, gärna typ en iPod eller något!

hehe, kikade lite på Jesus Christ Superstar nyss, och mamma sade en fin kommentar: "nja, inte vet jag om den här var så bra... Eran var bättre!". Det må vara ett år sedan, men det värmer fortfarande lika mycket att höra!

Nu ska jag kika vidare på VH1 Storytellers från då John Mayer var med, CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0