I WON'T LET ANOTHER MINUTE GO TO WASTE

Happ, då har man ätit årets första jullunch! Och nej, jag har inte drabbats av solsting (även om det var helt vansinnigt varmt där vi satt), men i mina ögon är skinka, gravad lax, sillsallad, prinskorv, köttbullar, mimosasallad och - framför allt - julmust ganska juligt. Gott var det iallafall, och särskilt kombon skinka och mimosasallad, gött! Då vi kom hem slängde jag mig i soffan framför en film, såg The Wedding Date. Har sett den ganska många gånger, men jag behövde något lättsamt och lite romantiskt, så den kändes som ett bra val.

Snart är det dags för middag, vilket passar mig alldeles utmärkt, är hungrig som tusan. Nu ska jag gotta med lite musik, kan hända att en liten chokladbit slinker ner också. PUSS

ps
. Sitter och lyssnar på min flashback-playlist, och nu är jag nyfiken på vad ni lyssnade på då ni var sisådär 13-14?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0