I'VE GOT DREAMS TO REMEMBER

god kväll på er! Sitter just nu och skriver på en jobbansökan och filar på brev åt gänget, Kalle är den som är först ut. På grund av mina handledsproblem kan jag bara ta ett brev i sänder, men till slut ska det då finnas 8 brev som ska delas ut, är det tänkt! Är nervös som tusiken, men jag hoppas det går fint ändå.

Fick glädjande besked tidigare ikväll, både Salem al Fakir och Movits! ska spela på PDOL i slutet på Juli, underbart! Längtar som en tok redan, håller tummarna att fler grymma släpp görs inom kort. Och imorgon släpps de 15 första akterna till Malmöfestivalen, spännande!

nej, nu ska jag kila till sängs, är oerhört trött, och imorgon blir det en.. Tja, okej, inte sådär jättelång dag, men om jag känner mig själv kommer jag vara trött som en hamster iallafall. Så godnatt på er! PUSS

ps.
32 dagar kvar nu!! Just det, har ju redan sagt det... Men om en timme är det bara 31, hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0