YOU'RE NOT THE PERFECT HAND BUT I DON'T HIT ON 19

happ, verkar som att Zac Efron ska medverka i den amerikanska versionen av Snabba cash. Ska bli intressant att se, om inte annat. Har dock inte sett den svenska versionen än, vilket jag borde göra pronto. Går väl knappast att misslyckas med Joel Kinnaman? Han är mycket bra i Johan Falk-filmerna, och helt fantastisk i I skuggan av värmen. Talangfull kille, bara en tidsfråga innan Hollywood har han i ett fast grepp, och det ryktas ju redan om att de är på väg att fånga honom. Spännande lär det ju bli, iallafall.

Är det bara jag som är orolig över detta jäkla askmoln, förresten? Huja, så obehagligt. Drömde om det inatt, även om jag tror att scenariot i min dröm var lite överdrivet, men ändå.

Ska strax sätta igång med maten, tror jag sätter igång musik i samma veva, gillar verkligen att ha igång musik då jag lagar mat. Eller ja, jag gillar ju att ha musik på.. typ jämt. Det är avkopplande och härligt.

nu ska jag plöja lite musik i spotify, får se om det finns några nya godingar att falla för. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0