42

PHU, är helt slut! Helgen har verkligen varit fylld av aktiviteter, bakat i massor, varit på fotovernissage och lagat mat. För att bara nämna en bråkdel. Men det har varit en mycket bra helg, helt klart! Imorgon blir det en... Tja, rätt vanlig dag med lektioner, inga avbrott utöver det vanliga eller några konstigheter. På tisdag blir det kalas, Linnea fyller 12, vilket ska firas litegrann. Har köpt en - om jag får säga det själv - alldeles utomordentligt bra födelsedagspresent, längtar tills hon får öppna den. Sen på kvällen blir det middag extraordinaire, ska ut och äta 4-rätters på Viljan. Ska bli roligt att äntligen få äta maten efter att ha serverat den flera gånger, haha.

Såg videon till Lady Gaga och Beyoncés duett Telephone idag, och åh vad jag gillar den! Båda är riktigt coola, och kombinationen faktiskt lite oväntad, men med otroligt lyckat resultat! En given hit på dansgolvet, helt enkelt. Och på tal om hits på dansgolvet, vissa låtar funkar alldeles utmärkt till fest och då man står och skakar rumpa, men sen, off the dancefloor är dom bara helt fel. Jaja, så länge dom funkar att dansa till!

Nu ska jag ta och lyssna lite på Kids med MGMT, Bea påstår att jag hört den (på dansgolvet, hehe) men jag har inget minne av den låten. Så vitt jag vet. Så nu ska jag ta och lyssna och se om jag minns, brukar komma ihåg låtar jag hört ganska bra.

och ni trodde väl inte att jag skulle glömma att nämna att det bara är 42 dagar kvar nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0