VI BLIR ALDRIG SOM DEM FRÅN STAN

tjohej! Blev en mycket trevlig kväll igår på Lotus, måste jag säga. Dansade så att svetten lackade. Men som sagt, en oerhört trevlig kväll! Nu börjar planeringen inför nästa galej, som inträffar på valborgs i luleå, blir nog alla tiders!

Imorgon har jag praktik, på en lampaffär, haha. Affärsbiträdet är hur gullig som helst, plus att jag har världens rackabajsarlunch, 2 timmar, helt galet bra. Vilket alltså innebär att jag hinner äta och ta en sväng på stan, perfekt. Ska förbi biblioteket och lämna igen lite böcker, eventuellt låna lite nytt och kuta förbi H&M en sväng och se om de har min studentklänning. Ytterst tveksamt, men det skadar ju inte att kolla. Ska även se om finisskorna som jag såg i Piteå finns här.

Nu ska jag slänga mig i sängen med senaste numret av ELLE och lite bra musik i öronen, sen ska jag ta igen den sömn jag inte fick i natt, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0