VI BLIR ALDRIG SOM DEM FRÅN STAN

åh, ju närmare vi kommer nästa helg, desto mer peppad inför utgång blir jag! Lär ju bli en riktig superkväll med några fina girls, kan väl inte bli mycket bättre än så? Vet dock - fortfarande - inte vad jag ska ha på mig. Funderar dock på att vara rätt casual och köra på min randiga tröja, tights, Converse och ett fint hippieband med paljetter + en drös med armband & ringar som grädde på moset!

Haha, morfar är allt bra rolig ibland. Vi sitter och äter middag och han tar ett glas mjölk till maten. Då han druckit upp mjölken (eller snarare, då han tror att han druckit upp den) så häller han upp Loka i glaset. Med kanske en klunk mjölk kvar i glaset får det påföljden att hans Loka blir vit (alltså inte spökmjölk, utan riktigt jäkla vit). Mormor börjar skratta, varefter morfar tittar på glaset och säger "oj, jag trodde jag hade druckit upp all mjölk!".

nu ska jag lyssna på lite gamla favoriter i Spotify, sen kanske det händer att jag får i mig en bit cheesecake. Kanske två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0