YOU DON'T NEED TO LOSE IT TO KNOW THAT YOU HAD IT GOOD

kul att datorn låter som en torktumlare... Borde väl väcka typ hela Piteå. Eller ja, den delen som sover åtminstone. Fixar lite "road music" till imorn, så man har något att lyssna på under bussresan. Även om jag troligtvis inte kommer vara vaken, men det var en helt annan femma! Nice thing är iallafall att min handsfree dykt upp igen, U-N-D-E-R-B-A-R-T! Vet inte riktigt vad jag hade gjort om den hade varit borta, speciellt då jag ska sitta drygt en timme på en buss. Så musik är mycket viktigt, säger jag.

Jag hoppas för Guds skull att systern min vaknar hyfsat tidigt imorgon, så jag slipper gå runt på stan i typ hundra år. Känns väl sådär halvkul. I värsta fall får jag väl telefonterrorisera henne tills hon vaknar. Eller muta mamma att hälla vatten på flickstackarn. Möjligheterna är många.

Nej, nu ska jag slänga in dessa låtar i mobilen, borsta tänderna och sen pysa till sängen, ska upp helt vansinnigt tidigt imorgon, KUUUUUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0