DEFYING GRAVITY

nu är det snart middag, och jag är så gott som förberedd för den paltkoma jag har att vänta. Glee-soundtracket snurrar fortfarande friskt i Spotify, och jag planerar att fylla mobilen med nyss nämnda soundtrack. Sen ska jag slänga på lite smink innan vi drar till Öjebyn och hänger for a while. Funderar på att kanske ta med kameran, men jag vet inte, vill spara batterier till eventuellt fotande imorn. Dilemma! Fast det är klart, jag kan ju ta med den, fotar jag nåt är det ju trevligt, om inte så gör ju inte det något.

Ser ut att bli pagla på söndag nästa helg, hoppas verkligen att det blir av. Så himla mysigt att åka dit och grilla, åka pulka och mysa. Och efter att ha tagit ett snack med Sara verkar det dessutom bli bowling med brudarna på lördag, gött! Vi har pratat om att bowla i evigheter, och nu ser det äntligen ut att bli av.

nu ska jag slänga på lite smink och förbereda mig litegrann för bus och häng i Öjebyn, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0