DREAM BIG

U-N-D-E-R-B-A-R-T, satt på engelska c-lektionen och gjorde så mycket som... Ingenting. Och så hör vi helt plötsligt i högtalarsystemet hur någon säger "alla treor, era studentmössor har kommit, gå till björksalen och hämta dem". Aaaaah, vad glad jag blev! Trodde inte dem skulle komma förrän i mars-april någon gång, så att de kom redan i Februari kom som en liten chock. Då man gick från klassrummet såg man treor från alla olika program komma strömmande, och jag gissar att alla var lika glada och uppspelta som jag. Så himla kul, snacka om att mitt humör steg med typ 100000 steg efter det. Längtar som tusan till man får stå där på vallen och gasta och ha sig, bara några månader kvar nu, BANANAS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0