I COULD HAVE PASSED YOU ON THE SIDEWALK

okej, let's face it, jag håller på att ramla ner i en total John Mayer-mani. Och ja, det beror helt och hållet på det faktum att jag i Maj kommer att se honom, tillsammans med typ 10 000 pers (f'låt om jag tjatar om det). Och det faktum att han är helt awesome, förstås. Lär förmodligen vara alldeles skakis då det väl inträffar, vem vet, jag kanske till och med fäller en tår eller två. Möjligheten finns ju. Tänk bara, att få höra Who says. Blir alldeles gåshudig av tanken. Känns lite som att vara kär, haha. Blir alldeles varm och fnissig så fort jag tänker på det. Läste tidigare idag en blogg, vars författarinna såg den stiliga herren i Glasgow (tror jag det var?) för några veckor sedan, och min första tanke var "åh, fuskigt, det vill jag också göra". Tog faktiskt ett väldigt bra tag innan jag faktiskt insåg att jag ska göra det. Det är som svårt att smälta, hela den här grejen.

Och en grej som jag verkligen gillar med honom är det faktum att han faktiskt inte är sådär överdrivet känd i Sverige (helt oförtjänt, om ni frågar mig) så därför är det alltid extra kul då folk frågar mig om lite musiktips och då jag får möjlighet att rekommendera honom, och då dom faktiskt gillar det. Har fått ett runt tiotal människor att gilla honom redan, och jag hoppas att det bara blir fler. What can I say, han är grym helt enkelt.

nu ska jag äta lite Half baked och fortsätta drömma om 30/5. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0