I'M ON FIRE

nananaaa, börjar dagen på bästa tänkbara sätt: Ben & Jerry's Half baked. Eller bra och bra, det beror väl på vem man frågar. Jag? Bästa starten ever. Anna Skipper? Hon skulle väl plocka fram stridsyxan. Därför är jag lite extra glad att jag inte har några som helst planer på att beblanda mig med kvinnan inom en snar framtid.

Verkar som att hela modevärlden sörjer designern Alexander McQueen, som tragiskt tog sitt eget liv för några dagar sedan. Rest in peace.

Satt och bläddrade i Linneas Juliatidningar häromdagen, och i ett utav numrena var det Musikspecial, där de då tipsade om olika manliga artister. Blev både glad och förvånad då två utav mina gamla favoriter - Tyler Hilton och Ryan Cabrera - dök upp i repotaget. Kul!

Nu ska jag pyssla ihop en liten Valentine's Day playlist, hade jag tänkt! Jag må tycka att Alla Hjärtans dag är liiiite överskattat och töntigt, men jag gillar däremot att göra playlists i spotify, och kärlek kändes som ett utomordentligt bra tema, tycker jag. Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0