LIVET ÄR EN BALANSGÅNG

MEH, denna dag tedde sig inte riktigt som jag ville! Tidigare innehöll den festplaner och annat trevligt. Nu? Inget. Bajs också. Var så extremt festsugen. Ser dock ut att bli lite party imorgon, och det hoppas jag verkligen, vill bara ut och träffa folk och... tja, bara vara social, helt enkelt. Har dessutom fått låna en superjättemegafin kjol som jag hade tänkt att klä mig i. Frågan är bara vad jag ska ha till? Svårt! Funderar på att bara köra svart/vitt och ösa på med sminket istället. Och ett par finfina örhängen. Har dessutom lärt mig att mixtra lite mer med min plattång.

nu ska jag lyssna på lite musik i YouTube och bara jäsa. Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Erika

Sv:Åh vad kul,han är verkligen grymt bra live och när jag såg honom i Glasgow för det den bästa kvällen i mitt liv.Jag försökte få tag i billjetter till Danmark men utan resultat så passa på och njut av upplevelsen så mycket du kan;)Du kommer få askul:D

2010-02-12 @ 18:49:15
URL: http://forstaaprilbarnet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0