MASSAGE & BEDTIME

nu blir det massage, och sen ska jag lägga mig i sängen och läsa Breaking dawn och njuta av lite underbar musik innan det är dags att sova. Imorgon stiger jag upp runt 7-tiden, äter frukost innan det bär av till Piteå! Hoppas att jag får möjlighet att träffa Jenny och Malin, hörde att de båda skulle dit och jag har inte träffat någon utav dom på evigheter. Eller ja, Jenny träffade jag ju på lovet, men Malin var det en och en halv evighet sen jag träffade, så jag ska hålla tummarna att vi springer förbi varandra imorgon.

sen blir det lite inhandling av smink, är i stort behov av lite nya prylar. Men nu är det sängen som gäller, godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0