SOMEBODY TO LOVE

sitter och lyssnar på soundtracket till Glee (jag vet, jag har blivit en riktig nörd), och jösses, vad bra det är! Är helt fast, om man säger så. Annars så sitter jag och längtar görmycket till våren och - framför allt - sommaren! Ser fram emot härliga utekvällar med tjejerna, att dansa så att fötterna värker för att sedan cykla hem och tuppa av i sängen, sitta på mysiga uteserveringar och sippa rosévin, STUDENTEN, härliga festkvällar, ligga på stranden och jäsa, kubbspelande, mysiga frukost/lunch/middagar utomhus. Ja, ni fattar, sommaren 2010 kommer bli GRYM. Bara att sitta ute på estetaltanen - sista gången nu! - och mysa med klassisarna är något jag ser fram emot väldigt, väldigt mycket. För snart, mer snart än vad åtminstone jag vill erkänna för mig själv, är dagen här. Dagen då ESMK07 är no more.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0