THE SALTWATER ROOM

sådär, nu var disken fixad! Har dessutom lyckats få i mig lite mat, blev en tallrik naturell yoghurt och müsli och en skiva polarbröd med lite hortlaxröra på. Det måste vara en utav de bästa sakerna, förutom palten förstås, som piteå har frammanat i matväg. Underbart gott är vad det är! Skåne kan ju slänga sig i väggen med sin svartsoppa och spettekaka, om vi säger så. Fast annars gillar jag Skåne väldigt, väldigt mycket. En riktig sommarpärla. Och har ni missat min sommarfavorit Malmö tycker jag ni ska boka flygbiljetter snarast, staden är i det näraste förtrollande vacker & mysig, nära till hav, utlandet (Köpenhamn ligger bara en bil-/tåg-/båtresa bort!), bra shopping och mysiga parker. Sedan att alla hus är helt underbara gör inte saken sämre. Så missa för Guds skull inte Skåne, hörni!

För övrigt är Paloma ett väldigt fint namn, tycker jag! Betyder 'duva' på spanska. Så sångerskan Paloma Faith ligger väldigt bra till i min bok på namnfronten, så fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0