BAD ROMANCE

MEH, är fortfarande sjuk. SKIT OCKSÅ. Är trött hela tiden, har 0 ork. Känner mig liiiiite bättre, och liiiiiite piggare än vad jag gjort, så förhoppningsvis är jag all recovered till imorgon, om vi har tur. Ska ta och plugga litegrann idag, skulle egentligen gjort ett svenskaprov idag, men jag antar att jag får göra det på fredag istället. Sen åker jag till Piteå för lite kalas och mys med familjen, gött. I nuläget står det lite festligheter, kalas, badning på Havsbadet och förmodligen lite Melodifestivalen + obligatorisk Ben & Jerry's (HALF BAKED, säger jag bara!! Utan tvekan den godaste glassen typ ever. Chokladglass? Check! Vaniljglass? Check! Brownies? Check! Kakdeg? Check! Den ultimata glassen, helt enkelt). Ja, det lär bli mys iallafall, that's for sure.

Sen ska jag fortsätta jakten på Rolling Stone, letat överallt, utan resultat!! Och så kanske jag slår till på Battle Studies. Känner mig lite snäll (och i behov av att trösta mig själv litegrann) för tillfället. Sen till veckan ska det inhandlas tränings-DVDs, Boxaerobics och aerolates, Beach 2010 here I come! Det gäller att vara fit for fight, ni vet.

Har hittat mina eventuella studentskor, från Scorett, 399 kr. Råhög klack, öppen tå, kedjor. Vansinnigt snygga, helt enkelt. Kommer med stor säkerhet att slå till på godbitarna. Och med tanke på att klacken var allt annat än låg så var skorna faktiskt sköna att gå i. Sedan har jag spanat in lite fina kläder som jag hade velat ha till sommaren, en tunn, blommig klänning från Indiska, leopardmönstrad hoodie från Gina Tricot, blommig jumpsuit från Cubus och lite annat. Hittade även ett par superfina tygskor från Din Sko.

behöver lite nya, fina plagg inför Skåneresan. JAG LÄNGTAR!

nu ska jag hälla i mig lite soppa, i hopp om att jag kanske blir liiite piggare. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0