HERE I LIE WATCHING THE CARS ON THE HIGHWAY

mnäe, det börjar bli sängdags för mig, tror jag! Ögonlocken blev tvärtunga, och jag gäspar med oroväckande jämna mellanrum. Så nej, sängen it is. Ska bara proppa mobilen med en massa bra låtar, sen blir det att ladda batterierna till tusen inför imorgon, då både det ena och det andra står på planeringen; kalas, eventuellt badande på Piteå havsbad och lite fest sådär på kvällskvisten. Fast åh, nu fastnade jag vid spotify. Känns oerhört svårt att slita sig. Nej, jag hämtar nog ett glas juice och sitter här en liiiiiten, liten stund till. Hittade dessutom en lockande artikel om favoriten - who else? - John Mayer (meh, den var inte så bra som jag hade hoppats). Har jag förresten nämnt att den mannen skulle kunna vara det snyggaste jag sett på två ben på ett väldigt, väldigt bra tag?

   

   

   

mmmmhm, de där sammetsbruna (finns det något som heter så? Sammetsbrun? Hmmm..) ögonen borde ju få vem som helst att smälta, till att börja med. Och vad mer... Hm, låt mig se, vart ska jag börja. Håret (brunt, lockigt och lite rufsigt, vad kan gå fel, liksom?), tatueringarna (är inte ens en tatueringmänniska i vanliga fall) och ej att förglömma - rösten. Som visserligen inte syns på bild, men iallafall. Såg dessutom nyss att han vann en Grammy för live-versionen av Gravity som finns på Where the light is, vilket jag inte hade någon aning om. Men med tanke på hur magiskt bra den låten är - i synnerhet på den skivan - så är jag egentligen inte förvånad.

men NU ska jag faktiskt sova, godnatt på er!

 


Kommentarer
Postat av: Erika

SV:Vilken megabra födelsedagspresent du fick:) Precis som du så har jag sett miljader av liveklipp på youtube(thank God for youtube;)) och jag blev inte ett dugg besviken utan han var ännu bättre live skulle jag vilja påstå och "Gravity" är ännu bättre live,precis lika bra som på "Where the light is" så jag tror inte du kommer bli besviken;) Han är tusen gånger snyggare in real life ochså kan jag säga hahaha xD sagt från en som stod tre rader framför scenen!!!

2010-02-13 @ 15:53:46
URL: http://forstaaprilbarnet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0